Berichtje aan mijn eigen ziel

Ik dacht dat het mijn hart was die mij van jou weg hield, maar het was mijn verstand, mijn ego.. Mijn hart wil jou ontdekken, leren kennen.. Mijn ego was wel heel sterk, probeerde om me te beletten om jou te mogen ontmoeten.. liet mij lopen op een pad van onwaarheden.. Wel knap van mezelf om zo’n groot ego te hebben gehad, waardoor mijn verstand het meeste recht van spreken had.. Verdriet.. Pijn.. Beschaamd.. Ik heb het jou moeilijk gemaakt.. Het spijt me, ik wil je absoluut geen pijn meer doen.. Dankjewel lieve ziel dat je na een moeilijke tijd voor me open staat.. Leer me het mooie pad te zien, leer me mezelf kennen, leer me om los te laten.. Ik laat je toe..  Liefs jouw hart..

One thought on “Berichtje aan mijn eigen ziel

Leave a Reply

